دانلود Microsoft Windows 7 Enterprise SP1 Integrated March 2012 x86 x64

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود Microsoft Windows 7 Enterprise SP1 Integrated March 2012 x86 x64

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 15 مارس 2012 – ویرایش 32 و 64 بیتی ::.

همانطور که می دانید مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز Seven  یکی از محبوب ترین ویندوز های مایکروسافت به شمار میرود و می توان گفت با آمدن آن تحولی عظیم در سیستم عامل ویندوز بوجود آمد زیرا این ویندوز علاوه بر زیبایی فوق العاده از امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصول پر طرفدار مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی برخوردار است و همین امر سبب شد تا اکثر کاربران ویندوز ایکس پی به سمت ویندوز 7 کشیده شوند و دیگر ویندوز XP را کنار بگذارند. وبندوز سون بر خلاف ویندوز ویستا که یادآور یک تجربه ی تلخ برای مایکروسافت است، دارای ویژگی های بسیار زیادی است به طوری که برخی آنرا شاهکار مایکروسافت می دانند. کاهش زمان روشن و خاموش شدن سیستم, محیط گرافیکی فوق العاده زیبا, سازگاری کامل با درایورها, دارا بودن یک هسته ی جدید و بسیار پیشرفته و … تنها بخش کوچکی از هزاران ویژگی این ویندوز می باشد. همیشه یکی از دغه دغه های کاربران پس از نصب ویندوز، آپدیت آن است زیرا باید فایل های حجیم آپدیت ویندوز خود را از اینترنت دانلود کنند. ویندوزی را که برایتان آماده کرده ایم نسخه Enterprise ویندوز سون بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 15 مارس 2012 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 15 مارس را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ورژن تمام نرم افزارهای پیش فرض نصب شده در آن ارتقا یافته که از جمله می توان به Internet Explorer 9, Media Player 12, Microsoft .NET Framework 4 و … اشاره کرد. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز سون یعنی Ultimate و Enterprise نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز سون می باشد که همه در این نسخه ها وجود دارد. نسخه Ultimate بیشتر مورد توجه کاربران خانگی می باشد و نسخه Enterprise در ادارات و شرکت ها استفاده می شود. تفاوت این دو نسخه تنها در طریقه فعال سازی آنها می باشد در واقع شما برای اکتیو نمودن نسخه Ultimate باید از فعال ساز های مختلفی که بدین منظور ساخته شده اند استفاده کنید اما نسخه Enterprise تنها با یک سریال اکتیو می شود از همین رو برای یک شرکت مناسب تر است. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از این وب سایت دریافت نمایید.

تصاویری از محیط ویندوز:

Windows 7 Enterprise SP1 ScreenShot 1
Windows 7 Enterprise SP1 ScreenShot 2
Windows 7 Enterprise SP1 ScreenShot 3
Windows 7 Enterprise SP1 ScreenShot 4
Windows 7 Enterprise SP1 ScreenShot 5

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.:: دانلود ویرایش 32 بیتی ::.


.:: دانلود ویرایش 64 بیتی ::.

 

روش نصب ویندوز:
برای نصب این ویندوز باید شما فایل ایمیجی را که با فرمت ISO می باشد بر روی یک دی وی دی خام رایت کنید. معمولآ یک ویندوز باید دارای خاصیت بوتیبل باشد و اگر فاقد این خاصیت باشد نمیتوان آنرا نصب نمود. این ویندوز نیز طوری ساخته شده که دارای خاصیت Bootable باشد و برای اینکه وقتی شما آنرا بر روی دی وی دی رایت می کنید همچنان از این خاصیت بهره ببرد باید از نرم افزار مخصوص اینکار استفاده کنید. یکی از نرم افزارهای مخصوص اینکار که خاصیت بوتیبل ویندوز را پس از رایت از بین نمی برد نرم افزار UltraISO می باشد. در زیر لینک دانلود این نرم افزار را برایتان قرار داده ایم که میتوانید آنرا دانلود کنید. بعد از دانلود این نرم افزار و نصب آن برنامه را اجرا کنید و از منوی File گزینه Open را انتخاب کنید و سپس وارد مسیری شوید که فایل ISO ویندوز را در آنجا Extract کردید. با انتخاب فایل ایمیج محتویات آن درون برنامه نمایش داده میشود بدون ایجاد تغییرات در محتویات آن یک دی وی دی خام درون سی دی رام کامپیوتر قرار دهید و سپس از منوی Tools گزینه Burn CD/DVD Image را انتخاب کنید در کادر ظاهر شده Write Speed را بر روی ۴X قرار دهید و سپس بر روی گزینه Burn کلیک کنید تا عملیات رایت آغاز گردد.

.:: جهت دانلود نرم افزار UltraISO کلیک کنید ::.

روش فعالسازی ویندوز:
برای اکتیو نمودن ویندوز کافیست بر روی فایل bie_7install.exe (این فایل در پوشه Activator قرار گرفته) کلیک راست نموده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا مراحل فعال سازی ویندوز به پایان برسد. اگر پس از اجرای فعالساز پنجره فایروال نمایش داده شد گزینه ALLOW را انتخاب کنید. همچنین اگر با مشکلی در هنگام فعالسازی مواجه شدید بر روی فایل workaround.bat کلیک راست نموده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت19:45---24 فروردين 1391
سلام چطوری بابا ایول وبت هم پر محتوا هستش وهم ناز
پایه تبادل لینک هستی؟؟؟؟؟؟؟؟
خبرم کنی
اپم
بای


آواره مرگ
ساعت9:32---3 فروردين 1391
ممنون که به من سر زدی برای لینک هم شرمنده وب من عاشقونه هست اگه وب عاشقونه داری در خدمتیم در ضمن سال نو مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:6 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom